Jedną z form działania naszej firmy jest świadczenie obsługi informatycznej w oparciu o stałe umowy serwisowe. Coraz większe grono naszych Klientów korzysta z tej formy współpracy, gdyż gwarantuje ona obniżenie kosztów eksploatacji systemu informatycznego, pozwala na planowanie wydatków związanych z informatyką przy zwiększeniu bezpieczeństwa pracy.
Proponowana naszym Klientom opieka informatyczna na bazie Umowy Serwisowej zawiera pakiet godzin i gwarancję czasu reakcji.
W ramach opieki informatycznej zobowiązujemy się do:
- utrzymywania infrastruktury informatycznej Zleceniodawcy w stanie stałej gotowości do pracy,
- bezpieczeństwo danych i monitorowanie stanu zabezpieczeń,
- informowania z wyprzedzeniem o punktach grożących awarią.
Stała opieka informatyczna zapewnia:
- właściwą konfigurację poszczególnych elementów infrastruktury informatycznej,
- zapewnienie bezpieczeństwa danych i monitorowanie stanu zabezpieczeń,
- szybką reakcję na wszelkie nieprawidłowości.
W przypadku awarii gwarantujemy:
- dostępność specjalistów, niezbędnych do szybkiego rozwiązania problemu,
- przystąpienie do czynności serwisowych w czasie określonym w umowie,
- sprzęt zastępczy (opcjonalnie) na czas naprawy sprzętu uszkodzonego.
Opieka informatyczna może dotyczyć całego środowiska informatycznego lub jego fragmentów, szczególnie istotnych dla Zamawiającego. W celu dostosowania świadczonych usług do wymagań Klienta – umowy zazwyczaj zawierają dodatkowe, indywidualnie negocjowane elementy.
Aby otrzymać szczegółowe informacje o opiece informatycznej lub spotkać się z naszym ekspertem, prosimy o telefoniczny kontakt z działem obsługi Klienta lub kontakt z wykorzystaniem formularza “Zapytanie ofertowe”