CCA wdrożyła system telefonii IP CISCO dla firmy Credit Agricole Life Insurance Europe S.A..
Nowoczesny system CISCO IP Telephony obsługiwać będzie CallCenter oraz warszawskie biuro CALI Europe S.A.
System telefonii oparty na rozwiązaniu CISCO Unified Communication poza funkcjami typowymi dla standardowych central telefonicznych dodatkowo pozwala na integrację usług głosowych z innymi usługami sieci LAN i WAN oraz stworzenie sieci usług konwergentnych. Zastosowanie sprzętu CISCO jako bazy dla komunikacji LAN pozwala na zunifikowanie warstwy komunikacyjnej jak również uproszczenie zarządzania usługami sieciowymi.
Wdrożenie telefonii IP CISCO
PingbackMyBlog
Pingbackpurchase enclomiphene canadian sales
Pingbackkamagra prix spécial
Pingbackbuy cheap androxal cheap from usa
Pingbackflexeril cyclobenzaprine price forum
Pingbackonline order dutasteride australia discount
Pingbackdiscount gabapentin without a rx
Pingbackcheapest buy fildena buy singapore
Pingbackbuy itraconazole uk cheapest
Pingbackcheap staxyn cheap in canada
Pingbackbuy avodart generic tablets
PingbackCanadian rifaximin
Pingbackbuy xifaxan no prescription needed
Pingbackkamagra slevové kupóny